Back at it again...

9 januari 2019 - Oxford, Verenigd Koninkrijk

Hi Everyone!

Daar ben ik weer, terug van weggeweest! Thuis komen nadat je net thuis bent geweest is wel een beetje apart, maar wel weer leuk! Het wordt geen lange blog maar maak er nog steeds een leuke van. Jullie hebben de blogs gemist zeker?

Het was fantastisch om weer even in het kleine Renesse te zijn. Iedereen was blij mij weer te zien en dat deed me goed, ik was ook heel blij! Ik heb gelachen, gegeten, gedronken, gedanst & genoten, een echte topvakantie in eigen land.

Het hoogtepunt was toch wel Bailey ontmoeten, echt een schatje!!! Kan het nog steeds niet geloven, ik heb gewoon een hond! Iets dat al zo lang op mijn verlanglijstje staat! Geweldig!

Hier weer terug zijn is echt heel erg normaal, het voelt echt wel als thuiskomen. Dat is een goed teken want dat betekent dat ik het naar mijn zin heb. Ik ga nog volop genieten van de laatste 6 weken want die zijn zo weer voorbij!

En oh ja! Nog twee dingen: 1. Het eten heb ik hier totaal niet gemist. 2. Ik zit nu op C2-1 level!!

Zie jullie snel! Ciao!

Kusjes,

Indya

1. Opie en Mineke:
    9 januari 2019
    We hebben je blogs zeker gemist , maar jou weer even te kunnen knuffelen maakt veel goed. Geniet van de laatste 6 weken, voor je het weet zijn ze om. Baily is idd een schatje en zo mooi. Ik had je reactie wel willen zien toen je haar voor het eerst zag. Fijn dat je thuis was met de verjaardag van optie.
    Groetjes weer van ons en tot in je volgende blog.
  2. Opa ed:
    10 januari 2019
    Indya,

Een goede morgen,

Goed weer een blog te hebben op donderdag want daar waren we aan gewend.
    Wij zijn druk met Bailey die 2 dagen bij Oma is, ze is nog nooit zoveel buiten geweest !!
    Geniet van je laatste weken daar aan de overkant en we zijn benieuwd naar je belevenissen.

Groetjes en hou je haaks

Opa Ed
  3. Oma Henny:
    10 januari 2019
    Goeiemorgen liefje, als ik eerlijk mag zijn vond ik het leuker om je in het echie te zien maar de blogs van jou maken het voor een deel aardig goed. Voor de komende weken verheug ik mer er in ieder geval op. Ga nog lekker door met genieten want voor je het weet zitten die wdken erop. Kus😙
  4. Korien:
    11 januari 2019
    Goedemorgen schat fijn dat je het zo naar je zin hebt geniet ervan het is een hele ervaring voor je. We zijn trots op je . Dikke knuffel van ons😘