Jingle Bell Ball...

12 december 2018 - Oxford, Verenigd Koninkrijk

Hi Everyone!

Het is weer woensdag, tijd voor nieuwe verhalen!!

Om te beginnen zal ik wat vertellen over mijn nieuwe SPIN class, ik was advanced skills namelijk een beetje zat dus heb ik wat anders gekozen. Saskia & ik hebben besloten om de SPIN Sign Language te volgen. Het leek ons heel interessant om gebarentaal te leren & interessant is het zeker. In vier lessen hebben we het alfabet, de cijfers, de familie, de dagen & de maanden geleerd. Wij kregen een soort samenvatting want we kwamen er opeens in het midden van de module bij. Maar we hadden het snel door! Het is heel boeiend dus kijk zeker uit naar de komende lessen.

Nu door naar een van de beste avonden van mijn leven: Capital FM Jingle Bell Ball. De Jingle Bell Ball is een concert dat in december wordt georganiseerd door Capital FM (een van de grootste radiostations van Engeland) in de O2 Arena. Dit jaar was het in het weekend van 8 & 9 december en Saskia & ik hadden kaartjes weten te bemachtigen voor zaterdag. De line-up was fan-tas-tisch & onze plekken trouwens ook. We hadden plaatsen op de grond, in het midden, recht voor het podium. Ons beeld was geweldig & we hebben zeker niet stilgezeten. Artiesten als Liam Payne, Rita Ora, Halsey, Ellie Goulding, Anne-Marie, Jonas Blue, Rak-Su, Loud Luxury & Olly Murs hebben onze voetjes van de vloer gekregen. Iedereen was geweldig maar mijn twee grootste favorieten waren toch wel James Arthur & David Guetta. Beide hebben mij op een andere manier kippenvel gegeven. De één omdat hij zo ongelooflijk mooi kan zingen en de ander omdat ik het gewoon geweldig vond wat een show hij er van maakte & hij gewoon awesome is!!!  Guetta sloot af met een set van 30 minuten inclusief al zijn bekendste hits, vlammen & vuurwerk!! . De show uurde 4 uur in totaal en ik heb van elke minuut genoten. Dit is echt een avond die ik never nooit meer vergeet. De kippenvel komt terug bij het zien van al de filmpjes, een van de gaafste feestjes waar ik ooit ben geweest.

Om af te sluiten heb ik zondag alle adrenaline van zaterdag eruit proberen te voetballen. We moesten uit tegen Aylesbury maar helaas met weinig succes. Weer verloren maar wel weer heel erg genoten. 'S avonds nog heerlijk gegeten bij Heavenly Desserts ( de plek met alleen maar toetjes) omdat het Joëlle haar laatste avond was. De chocolade fondue was heerlijk!

De blog is een beetje laat maar ik was een beetje afgeleid door de spannende wedstrijd Ajax - Bayern München. Ik ben nog niet te laat want hier is het nog steeds woensdag, hihihi. Nog iets meer dan een weekje, dan kom ik even naar huis! Maar eerst maar even Oxford laten zien aan opa & oma de komende dagen!

Tot snel!

Kusjes,

Indya

1. Opa ed:
    13 december 2018
    Indya
    Een goede morgen op deze donkere morgen.
    Weer zat beleefd zo te lezen, helemaal leuk en wij zijn ook benieuwd naar het verre Oxford.
    De koffers zitten in de auto , nog een kop koffie en dan op weg !!
    Tot vanmiddag

Opa Ed