November is almost over...

28 november 2018 - Oxfordshire, Verenigd Koninkrijk

Hi Everyone!

Er is gewoon al weer een week voorbij, wat gaat het snel! Voor mijn gevoel heb ik die vorige blog gisteren geschreven. Heel veel bijzonders heb ik deze week niet gedaan maar zal ervoor zorgen dat het toch iets leuks wordt om te lezen!

Vrijdagavond had ik natuurlijk weer voetbaltraining, een kleine groep dit keer, de rest vond het te koud denk ik. Zaterdag was het ik-kom-bijna-niet-mijn-bed-uit dag & dat was heerlijk. Lekker een kerstfilm kijken (ja, in November mag dat ook al) en pepernoten eten, wantja die had ik nog, hihihi. Helaas geen intocht van Sinterklaas voor mij, maar elk nadeel heeft zijn voordeel: ben tenminste weg van al dat achterlijke Zwarte-Pieten gezeur. Soms denk ik echt, waarom Nederland, waarom?

Zondag was het tijd voor mijn eerste "internationale" voetbalwedstrijd. We speelden thuis tegen de Carterton Ladies Reserves. Helaas verloren we (en hoe) maar het was weer geweldig om lekker 90 minuten lang te voetballen. Het was erg koud maar dat mocht de pret niet drukken. We deden het voor ons plezier en dat ik zeker gelukt. Maandag, dinsdag en woensdag waren normale schooldagen inclusief nieuwe leraar en een hoger niveau.

Om af te sluiten wil ik nog even mededelen dat ik weer sportief geweest ben vandaag, heb namelijk meegedaan aan een les "Bodypump" in Brookes Sports Centre. Bodypump is een groepfitnessprogramma waarbij alle belangrijke spiergroepen worden getraind (en ja dit komt van Wikipedia :P). Eén ding is zeker, deze meid heeft morgen spierpijn.

Slaap lekker & tot volgende week!

Kusjes,

Indya

1. Noa:
    28 november 2018
    WHOOP WHOOP leuk je blog! Morgen van 8.45 tot 17.00 en je hebt spierpijn, good luck & goodnight Xx
  2. Indya:
    29 november 2018
    Thanks! Maar gelukkig begin ik pas om 10:20, whoop whoop!
  3. Korien:
    29 november 2018
    Schat jammer dat je spierpijn straks hebt maar je bent lekker bezig en het is weer leuk zoals altijd om je blog te lezen je kan echt leuk schrijven . Dikke knuffel 😘
  4. Opa ed:
    Indya,

Een goede morgen vanuit een regenachtig Renesse; het lijkt Engeland wel met dit weer.
    Hier hevige discussies over de Sint en zijn Pieten, dat lijkt nergens op, maar is niet anders.
    Nog 2 weekjes en we kunnen het zelf allemaal zien daar in Oxford en omstreken.
    En al snel daarna ben je weer even in Nederland.
    Vat geen kou daar en have fun !!

Groetern

Opa Ed
  5. Oma Henny:
    29 november 2018
    Goeiemorgen vrouwtje, leuk wakker worden is dat om met jouw reisverslag te beginnen. Et lijkt hier idd Engels hondeweer ! Over honden gesproken: ik heb gister oppasdag gehad voor Bailey, jeetje kleine hondje kunnen ook vermoeiend zijn 😁 maar wel heeel lief.
    Wat n leuk vooruitzicht heb jij voor a.s. weekend als Thijs en Laura er zijn. Heel veel plezier met zn drietjes, geniet er van. Dikke kus
  6. Opie en Mineke:
    29 november 2018
    Vanuit de "Waarsenburght" is er dit keer ook niet zo heel veel te melden. Lekker binnen blijven en het daar gezellig maken. Buiten staat de kerstboom al klaar. Dat heb ik nog gedaan toen de zon scheen. Hij mag pas gaan branden als de Sint weer op de terugreis is naar Spanje. en als het zo ver is dan gaan we uitkijken naar jou komst. Wat zal je veel te vertellen hebben. Sterkte met de spierpijn. Groetjes en liefs van ons.
  7. Lou en wisse:
    haudie
    we miss you, i (wisse) hope to see you soon in the kerstmisvakantie!
    nog veel plezier
    kisses