Britains Got Talent...?

23 januari 2019 - Oxford, Verenigd Koninkrijk

Hi Everyone!

Wat gaat een week toch snel hé? Het is alweer woensdag, dat betekent natuurlijk weer een nieuwe blog, maar ook nog een week minder hier in Oxford. De tijd gaat zo snel, nog maar 23 dagen en dan is dit avontuur voorbij. Maar zo ver is het nog niet, heb nog even tijd om nog meer leuke dingen te doen. Dan zal ik nu maar vertellen wat ik afgelopen week heb gedaan, dat was ook weer geweldig!!

Vrijdag had ik eigenlijk gewoon les maar daar ben ik niet naartoe gegaan omdat Saskia & ik kaartjes hadden voor iets veel leukers. Rond 09:00 namen we de bus naar London want we gingen naar Britains Got Talent!  Nee, dat is niet hetzelfde als de X-factor, maar wel net zo leuk!! Het was wel hetzelfde geregeld, je kon je inschrijven en daarna werden er door ApplauseStore random kaartjes doorgestuurd, waar wij dus ook bijzaten. Weer gratis, joehoe! De show werd opgenomen in een heel mooi oud theater, the London Palladium. Er waren verschillende niveaus waar je kon zitten, de begane grond, de eerste en de tweede verdieping, wij zaten op de eerste. Ons uitzicht was perfect, we keken recht op het podium neer. De acts waren ook heel leuk en lekker afwisselend. We hebben ons kapot gelachen maar we hebben ook met kippenvel gezeten. Ik ben weer een hele leuke ervaring rijker.

Spontane acties vind ik leuk en dat was dit weekend zeker. Dinsdag kreeg ik opeens een berichtje van mijn vader waarin stond of ik wilde doorgeven aan EF dat ik zaterdagnacht in London zou slapen. Ja natuurlijk wilde ik dat!!!! Papa had namelijk kaartjes weten te regelen voor Watford tegen Burnley, niet te bekendste Engelse teams maar daar ging het mij niet om. Ik vond het namelijk allang leuk dat ik samen met mijn vader naar een voetbalwedstrijd in London kon en de Engelse Premier League is altijd leuk om te zien, welke teams dan ook. Dus daar ging ik dan, wéér op weg naar London. Ik heb een beetje het heen en weer volgens mij... Niet dat ik dat erg vind... Papa had een hotel in Victoria, de buurt waar mijn bus stopt, geregeld en het was heel mooi. Vanuit daar gingen we, nadat we nog even een rondje langs Buckingham Palace hadden gelopen, richting Watford. Eenmaal aangekomen hebben we nog even lekker geluncht en daarna zijn we naar het stadion gegaan. Papa had nog een leuke verrassing, hij had namelijk Directors Lounge tickets weten te krijgen! Een lekkere lounge waar we konden wachten, gratis eten en drinken & comfortabele stoelen tijdens de wedstrijd, wat wil je nog meer? Ondanks de 0-0 eindstand heb ik heel erg genoten van de wedstrijd, in Nederland kan je het wel een beetje vergelijken met AZ-FC Groningen of zo iets. De atmosfeer was goed, veel fanatieke Engelsen maar dat maakte het juist leuk. Heel erg genoten, een erg leuke vader-dochterdag.

Zondag hebben we na een goed ontbijt nog een kleine sight-seeing tour door London gedaan. Eerst was Harrods aan de beurt waar we nog gekeken hebben voor een hondenriem voor Bailey, maar zonder succes. De thuisblijvers vonden hem toch niet zo leuk helaas. Daarna wilde ik met papa bij de Sky Garden lunchen waar je een prachtig uitzicht over London hebt maar daar stond helaas een enorme wachtrij dus dat ging ook niet door. Toen hebben we bij een restaurant gegeten die er erg dichtbij was, the Folly genaamd. Het eten was goed en de inrichting was leuk. Na de Tower Bridge nog even bekeken te hebben zijn we terug naar Victoria gegaan, papa moest al bijna naar het vliegveld. Om te tijd nog even vol te maken hebben we nog wat gedronken in een pub en elkaar even lekker 'gepest' met kaarten van Queen Elizabeth. Een heel leuk spontaan vader-dochter weekend!!

Lieve pap, heel erg bedankt voor het leuke weekend. Ik hoop dat jij het net zo leuk vond als ik! Tot over 3 weekjes.

Dit was het weer en ook voor jullie, tot over 3 weekjes! Maar eerst nog 3 blogs!

Kusjes,

Indya

1. Lilian:
    24 januari 2019
    super leuk nog even genieten😘
  2. Ineke:
    24 januari 2019
    Leuk om te lezen dat je zo geniet😄💋
  3. Opa ed:
    Globetrotter !

Weer een leuke blog en je reist inderdaad wat af en dan moet de lange busreis naar het noordennog komen.
    Maar het begint al op te schieten en over 3 weken moet je het doen met citytrips naar Dreischor, Zonnemaire en Bruinisse: ook leuk natuurlijk.
    Geniet er nog evenvan nu het nog kan en we zien uiteraard weer uit naar je volgende blog: wellicht een idee om dit in ~Zeeland door te zetten voor VVV Zeeland ???

Groetjes

Opa Ed
  4. Papa Danny:
    24 januari 2019
    He mopje, wat een leuk stukje heb je er weer van gemaakt. en ja natuurlijk vond ik het ook een geweldig weekendje!! we hebben het maximale eruit gehaald en saampjes weer aardig wat kilometers versleten.
    dit soort uitjes doe ik graag nog eens over!

tot gauw en have Fun in Edinburgh!

Dikke kus, Papa Danny
  5. Oma Henny:
    25 januari 2019
    hallo liefje. Wat leuk dat jullie zo genoten hebben met zn tweetjes. Moet je d'r maar inhouden zo'n weekendje uit 😊. Wat vliegt de tijd he, geniet er nog maar even van. dikke kus
  6. Cas:
    25 januari 2019
    Echt zo supeerr gaaf dat je bij Watford-Burnley bent geweest!! Achteraf ontzettend jammer zonder goals... maar die sfeer moet vast fantastisch zijn geweest!! Geniet nog even daar in Oxford, en misschien kun je nog wel een wedstrijdje Oxford United gaan kijken, daar scoren ze misschien wel, haha. Tot snel!!
  7. Fleur Jeremic:
    26 januari 2019