X-factor again...

14 november 2018 - Oxfordshire, Verenigd Koninkrijk

Hi Everyone!

Het is weer woensdag dus dat betekent weer een nieuwe blog! Ik heb niet zo heel veel bijzonders gedaan deze week dus ik ga alsnog proberen er een leuke blog van maken.

Vrijdagavond had ik natuurlijk weer voetbaltraining, iets korter dan normaal want het regende heel erg hard. Leuk was het wel want we deden een heel groot partijtje.

Zaterdag ging ik voor de verandering weer eens vroeg mijn bed uit om voor de derde keer naar london te gaan. En nee, geen London Eye of Big Ben, maar weer naar the X-factor! Na best wel lang wachten in de regen mochten Saskia & ik eindelijk naar binnen en dat was het waard want we zaten front row! We konden de jury bijna aanraken! Hoe te gek! Dit was de show waar de kandidaten optraden en ze waren allemaal echt super goed! Saskia en ik zijn stiekem een beetje fan van Brendan Murray... En we vinden het zo cool dat dit gewoon gratis kan, iets dat ik niet snel vergeet!

Zondag was ik eigenlijk van plan om te gaan voetballen maar dat ging helaas niet door vanwege hele erge hoofdpijn, dus heb de hele dag in bed gelegen...

Verder heb ik niet veel bijzonders gedaan. Heb alleen een nieuwe general english teacher gekregen die best saai is.

Nou, dit was de blog alweer. Heb deze week niet echt dingen gedaan waar ik super veel over kan vertellen. Hope you still like it! See you next week!

Kusjes,

Indya

1. Opa ed:
    14 november 2018
    Indya,

Het kan natuurlijk niet iedere week echt knallen maar zo te lezen heb je toch nog genoeg leuke dingen gedaan.
    Het weer wordt ook meer “ engels “ begrijp ik met alle engelse rgenbuien van dien maar ook dat hoort erbij.
    Weer veel “ leerzaam plezier “ in de komende week en we horen weer snel van je.

Groetjes en de rust voor straks

Opa Ed
  2. Opie en Mineke:
    14 november 2018
    Ha India,

Toch weer een, leuk blog.

Wij zijn gisteren samen naar het Zhs in Dirksland geweest, waar ik een spuit in mijn knie kreeg. Die moet er voor gaan zorgen dat ik straks weer pijnloos kan gaan lopen. I hope do. S,Avonds was het weertijd voor opie,s dinerclubje. Een stel heren die samen gaan dineren. Heel gezellig en lekker. Rond half 11 had hij het plan naar huis te komen. Dat ging goed tot het begin van de Brouwersdam. Aan de Ouddorpse kant. Daar kreeg hij de melding in de auto te zien dat zijn band leeg liep. Gelukkig kon hij veilig parkeren op een p.plaatsje langs de weg. Toen mij gebeld. Daar stond hij in de pikkedonker. Kon het kaartje van de ww niet lezen en de auto die zelf de mercedesgarage kan bellen bij pech, werkt bij hem niet omdat hij geen smartphone heeft. Ik heb vanuit huis geregeld dat de ww naar hem toe kwam. Gelukkig kwam die twee uur later. Intussen had opie het er niet warmer op gekregen. Toen de monteur er was de achterklep open. Geen reservewiel. Gelukkig kon hij een prop schieten in het gat in de band. Een soort van noodreparatie. 02.15 kwam hij weer thuis. Eerst maar een lekker warme koffie gemaakt. Het werd dus een kort nachtje. Nu dus maar iets vroeger naar boven. Hij ligt nu Frost te kijken op de tv. Straks lekker slapen. Ik ga zo nog even verder in "De Meid" van Marlies Allewijn over het standsverschil tussen de werkende meisjes en hun werkgevers en met name komt zij op voor derechten van de meisjes. Een echte voorverchtster die de wantoestanden aan de kaak stelt en een verandering op gang brengt. Een waar gebeurt verhaal wat zich afspeelde zo rond 1850.

Jij weer tot blogs, veel plezier en geniet van je tijd daar. Liefs Opie en Mineke. Hop dat alles nu zo blijft staan de autocorrectie maakt er soms een ander woord van.
  3. Marion:
    16 november 2018
    Blijft altijd leuk om te lezen wat voor avonturen je mee maakt ... en even op en neer naar London voor X factor , is voor jou inmiddels geen avontuur meer .. maar girl wat super leuk om allemaal mee te mogen maken .Bijna kerst vakantie ! Hoop je even te zien 😘